Ίσως να είναι το πιο πολύπαθο μεγάλο έργο
Η παρουσία του Κορίνθιου Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών Γιώργου Δέδε ήταν καθοριστική στη συμφωνία της κατασκευάστριας Κοινοπραξίας με το Ελληνικό Δημόσιο. Συμφωνία που αναγνωρίστηκε ακόμα και από την αντιπολίτευση ως άκρως ευνοϊκή για το Δημόσιο.
Πέρα από την «σφραγίδα» του Κορίνθιου Γ.Γ στο μεγάλο έργο της Θεσσαλονίκης που αναμένεται να είναι έτοιμο το 2020 ,υπάρχει και μία άλλη Κορινθιακή σφραγίδα που θα μπει στο έργο της Συμπρωτεύουσας .
Πρόκειται για την κατασκευαστικής φύσεως «σφραγίδα» αφού αφορά την μεγάλη Κορινθιακή Εταιρία μπετόν με Πανελλαδική εμβέλεια και καταξίωση τον ΟΜΙΛΟ ΛΑΡΣΙΝΟΣ ΑΕ, που συμμετέχει στην κατασκευή του Μετρό. sfedona.gr
στην Ευρώπη αφού φέτος συμπληρώνει τριάντα χρόνια από τότε που άρχισε να κατασκευάζεται .
Ο λόγος για το Μετρό Θεσσαλονίκης .Η παρουσία του Κορίνθιου Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών Γιώργου Δέδε ήταν καθοριστική στη συμφωνία της κατασκευάστριας Κοινοπραξίας με το Ελληνικό Δημόσιο. Συμφωνία που αναγνωρίστηκε ακόμα και από την αντιπολίτευση ως άκρως ευνοϊκή για το Δημόσιο.
Πέρα από την «σφραγίδα» του Κορίνθιου Γ.Γ στο μεγάλο έργο της Θεσσαλονίκης που αναμένεται να είναι έτοιμο το 2020 ,υπάρχει και μία άλλη Κορινθιακή σφραγίδα που θα μπει στο έργο της Συμπρωτεύουσας .
Πρόκειται για την κατασκευαστικής φύσεως «σφραγίδα» αφού αφορά την μεγάλη Κορινθιακή Εταιρία μπετόν με Πανελλαδική εμβέλεια και καταξίωση τον ΟΜΙΛΟ ΛΑΡΣΙΝΟΣ ΑΕ, που συμμετέχει στην κατασκευή του Μετρό. sfedona.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου