Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Τι σχέση έχει ο ηθοποιός Σήφης Πολυζωίδης και το θεατρικό εργαστήρι του Λουτρακίου;




Στο onlytheater.gr αναφέρθηκε: «Ο Σήφης Πολυζωίδης ανέβηκε για πρώτη φορά στη σκηνή, από λάθος κι έτσι κατάφερε ν” ανακαλύψει τι ήταν σωστό για εκείνον.
Ήμουν δεκαεφτά χρόνων και η πρώτη φορά που ανέβηκα στη σκηνή, ήταν στο θεατρικό Εργαστήρι του Λουτρακίου. Εγώ, κανονικά, έπαιζα ποδόσφαιρο και μουσική, δεν μου είχε περάσει από το μυαλό να γίνω ηθοποιός.
Είχαμε ένα γκρουπάκι και κάναμε πρόβες στο υπόγειο του Πνευματικού Κέντρου. Μια μέρα τσακωθήκαμε πολύ με την μπάντα, τα σπάσαμε όλα, αλλά για να βγούμε από το υπόγειο, έπρεπε πρώτα να περάσουμε από τη σκηνή του θεάτρου. Εκεί με είδε ο σκηνοθέτης της ομάδας, ο Γιώργος Μπινιάρης και μου είπε να παίξω στην παράσταση. Μέσα στα νεύρα μου, είπα ναι.Όταν πήγα σπίτι και συνειδητοποίησα τι δέχτηκα, έπαθα πανικό, αλλά όταν λέω ναι, κρατάω το λόγο μου κι έτσι άρχισα να πηγαίνω στις πρόβες.
Θα κάναμε τους «Αγροίκους» του Γκολντόνι κι εγώ το ρόλο του Φελιπέτο. Από ποδοσφαιριστής και ροκάς, έγινα λοιπόν ηθοποιός. Στην παράσταση φορούσα γυναικείο φουστάνι, γιατί το απαιτούσε ο ρόλος. Στην πρεμιέρα, όλοι οι φίλοι μου ήταν εκεί και όπως καταλαβαίνετε, με το που με είδαν ντυμένο γυναίκα, με έκραξαν. Μετά συνέχισα τα μαθήματα στο εργαστήρι κι αργότερα πήγα στη δραματική σχολή.
Κατά λάθος έπαιξα σε αυτήν την παράσταση, κατά λάθος έγινα και ηθοποιός, αλλά εκεί βρήκα αυτό που μου άρεσε και το ακολούθησα.
Σήφης Πολυζωίδης»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε

Η Πολιορκία της Κορίνθου, του μεγάλου Φιλέλληνα και συνθέτη Ροσσίνι – το πρώτο Live Aid στην ιστορία!

Gioachino Antonio Rossini, στο Παρίσι, 1865. Ο Τζοακίνο Ροσσίνι (Gioachino Rossini), γεννήθηκε στις 29 Φεβρουαρίου 1792 σε μια μικρή λ...